niedziela, 6 lipca 2014

Prologue.



Złość, rozpacz, rozczarowanie, niedowierzanie..- to tylko kilka słów, które opisują mój stan kiedy tylko pomyślę o Sternie. Aż trudno uwierzyć, że dałam się tak omamić. Pewnie zaraz mnie zapytacie: "Co on mi zrobił?". Odpowiedź jest prosta. Narobił mi Bóg wie jakich nadziei, a potem zwyczajnie wyjechał, na dodatek nawet się nie pożegnał. Podłe? Podłe. Patrząc na nasze wspólne zdjęcie zrobione jeszcze w gimnazjum czuję się dziwnie. Nagle popadam w taki jakby "trans" a wszystko wokół staje się dziwnie rozmazane. Od zawsze posiadał ten przeklęty urok osobisty na któremu prędzej czy później ulegała każda dziewczyna. W tym oczywiście ja. Z pozoru nieprzystępna i pozbawiona uczuć Japonka, tak mowa tu o tobie, panno Ishiyama.
I w końcu nadszedł ten moment. Chwila, w której wszystkie moje emocje sięgają zenitu co wyrażam poprzez brutalne podarcie jedynej pamiątki po brunecie i wrzucenie jej szczątek do palącego się kominka, a ja obserwując palące się zdjęcie uśmiecham się pod nosem.
To jeszcze nie koniec, Panie Stern...-postanawiam w myślach.

***

No to Prolog już za nami. Mam nadzieję, że się spodoba.:) Rozdział I dodam w nadchodzącym tygodniu. Do napisania.:)
Madzia.:* 

5 komentarzy:

  1. Nie wierzę! Haha.;3 Zaczęłaś pisać bloga o Lyoko.;oo W końcu! <3 Nie mogę się doczekać rozdziałów. Prolog jest boski! :* Od razu dodaję do polecanych u siebie.:) Pozdrawiam.;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ty też? *-* <3 Super! Kolejny blog do kolekcji :) Bardzo zaintrygował mnie Twój prolog. Coś czuję, że będzie się działo! :D Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sam prolog mnie wciągnął. A, jeszcze bardziej może to głupie ale ten piękny nagłówek xd Ulumi jest idealne, a czuję, że ty swoją historię poprowadzisz świetnie! Naprawdę super nazwa "Don't run from destiny" chwytające za serce :D Jeżeli nie masz nic przeciwko dodam cię do siebie w spisie o blogach CL. Pozdrawiam i życzę dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny blog o Ulumi! <3 Uwielbiam Cię za to :* Prolog genialnie się mi czytało i już chciałabym rozdział 1... Niecierpliwa ja xD Mam nadzieje, że szybko coś dodasz :)
    Brie
    Ps. Ja też pozwoliłam sobie dodać link do tego bloga w polecanych u mnie :) Prawda, że pozwalasz? :)
    [dalsze-losy-yumi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Dziękuję za dodanie linku do spisu :*
    Pozdrawiam Lyoko Angel

    OdpowiedzUsuń