niedziela, 6 lipca 2014

Time To Start


Witam.:) Nie wiem co mnie ruszyło, ale postanowiłam założyć własnego bloga o Code Lyoko, czyli mojej ulubionej kreskówce. Jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie, czy dam radę stworzyć z tego jakąś fajną historię, którą pociągnę do końca czy tylko kilka rozdziałów i koniec..zależy od weny, czasu i ochoty.:) Mam jednak nadzieję, że ktoś będzie to czytał.

Co do samego opowiadania to będzie on pisany głównie z perspektywy naszej Yumi, jednak perspektywy innych bohaterów też się mogę pojawić.:)
Rozdziały przewiduję dodawać średnio raz na tydzień.
Reszty dowiecie się w trakcie czytania do czego serdecznie zachęcam.:)

Enjoy! :D


2 komentarze:

  1. Hej :)
    Zostałaś już umieszczona w spisie :) Zwracam się z prośbą. W miarę możliwości i chęci prosiłabym o umieszczenie linku do spisu na twoim blogu. Chciałabym dotrzeć do większej liczby osób, tak aby każdy wiedział o mojej działalności, a właściwie działalności bloggerów o Cl.
    Nie zmuszam, to tylko prośba :) Nie ma żadnych konsekwencji jeśli się nie zgodzisz.
    Pozdrawiam Lyoko Angel
    [http://spis-opowiadan-o-cl.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjęcie mnie do spisu.:)
      Oczywiście, z wielką chęcią umieszczę link Twojego spisu u siebie.:)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń